- 2104973// 2256376 //2339636 COBRA PIJP DAF MX 11 EURO 6
- XF 410 FT Mega
- 1980904 // 2029150 HITTESCHILD DAF CF EURO 6
- 2208956 // 1344 // 846512 // RATIO 2.21 XG 480 MODEL 2023
- SPACECAB XF106
- 1347-2.80 INCL. SPER
- XF 105.460 6X2 EURO 5 MET AANHANGER THERMOKING
€ 24.950- D1827547UP
- CF 85.410+E5+20.000L/5COMP+SOURCE/DOME
€ 35.450- 2276027//2276026/ 2396908 FROND STUKEN DAF XG 480 MODEL...
- 2027747 // 2330096 LUCHTDROGER DAF XG 480 MODEL 2023
- XF 480 FT
- XF 460 FTP Euro6
- XF 510 + Intarder
€ 21.850- YA 5444 4X4 BDF
€ 16.500- 106 XF 460 SSC, EURO 6
€ 14.900- XF 480 4x2 Standairco + Schuifschotel
€ 29.500- LF 55 280
€ 5.750- CF 85 FT CF 85.360 EURO 5 EEV
€ 10.950- CF 440 MANUAL GEARBOX,INTARDER EURO6 DE LAASTE 2 TE KOOP
€ 14.250- CF 290 FA M4EN3
- 1807591/2019833/1978633/1978632 N183 DAF CF XF EURO 6
- MX11-330-H2
- 2141264 XF CF DAF A FRAME EURFO 6
- NH 4 C
€ 225- XF 480 FTG EURO 6
€ 39.950- CF 400 6X2 EUR6
€ 37.500- 1898016//7421904496 R2.0 TYPE 1381.1051109002 TACHOGRAA...
- XF 460 SC 4x2 - INTARDER - AIRCO - PTO - ALCOA'S - 4 PO...
€ 10.900- CF 85.410 + DIEBOLT 16Ton/m
€ 52.900- 1845530// 1974276// 2106686 DAF XF CF EURO 6
- 2335756 // SCHOKDEMPER CABINE XG 480 MODEL 2023
- CF 440 SPACECAB ADR
- D1994843/1947131UP
- XF450 1300706 STABILISATOR EURO 6
- LF 45.160 Closed Box / Euro 5 / 248.000 KM / Manual / N...
€ 9.450- 106 XF 460 EURO 6, Retarder
€ 13.900- CF 460 EURO 6
€ 16.900- XF 440
€ 13.500- CF 400 FT EURO 6
€ 12.950- CF 75 cf250 geesink gpmIII
€ 14.750- XF105.410 Steel/Air - Automatic - Spoilers
€ 17.400- 2312492/1873359/2027358/1801578/RATIO 3.70 EURO 6
- XF 105 410 Spacecab 6x2 10 Tyres Manual
€ 13.950- 2134699//2275223 STARTMOTOR DAF XF CF NIEUWE&GEBRUIKT
- CF 440 FAN EURO 6 HIAB Z-HIPRO 191 + HOOK LIFT REMOTE C...
€ 88.500- XF 480 FT EURO 6 INTARDER
€ 24.950- 105 XF 460 Super Space Cab (MANUAL GEARBOX / BOITE MANU...
€ 7.950- XF105.460 Steel/Air - Manual - 2 Tanks - Spoilers
€ 9.900- ZF12AS 2130 TD
Een prototype werd in 1938 van een amfibisch voertuig gepresenteerd, met vierwielbesturing. In 1949 begon Hub samen met zijn jongere broer Wim de Automobiel Fabriek, die zich toelegde op de productie van vrachtwagens. In 1953 wilde men ook personenauto’s gaan maken. In februari 1958 rolde de eerste DAF met tweecilinder-viertaktmotor en Variomatic-versnellingsbak van de band.
Hoewel voor de oorlog al voorzichtig met trucks op basis van Ford begonnen werd, werd pas na de oorlog werkelijk een eigen vrachtwagenproductie opgezet. Men begon met de A30, A50 en de bestelwagen A10. De eerste trucks waren uitgerust met Leyland- en Perkins-motoren.
DAF verbaasde in 1963 de wereld met de 2600, de eerste moderne truck, die alle op dat moment in productie zijnde trucks vooroorlogs deed lijken. In 1968 werd een kantelcabine geïntroduceerd. Deze cabine was zo bijzonder omdat men door het bouwdoossysteem met een beperkt aantal componenten een groot aantal verschillende cabines kon bouwen, van lichte distributietrucks tot internationale transporttrucks.
De jaren zeventig werden ingegaan met goede moed: op dat moment dacht men dat het grootste probleem het vinden van goed gekwalificeerd personeel was. Er braken moeilijke tijden aan en de personenwagendivisie werd overgedragen aan Volvo. De truckproductie bleef echter en werd opgenomen in International Harvester. IH had ook Atkinson en Pegaso onder haar vleugels. Het uitblijven van investeringen onder IH deed DAF besluiten uit de combinatie te stappen.
De vrachtwagendivisie bleef zelfstandig en nam in 1987 de vrachtwagendivisie van British Leyland over. In 1993 echter ging DAF failliet, maar werd in afgeslankte vorm doorgestart als DAF Trucks N.V. In 1996 werd het bedrijf overgenomen door het Amerikaanse Paccar.