- CF85 SPACE CAB
- CF 85.410 (BELGIAN TRUCK / HOOK / 10 TYRES)
€ 12.950- ZF6AS 1000
- XF450 2175416 REACTIESTANGSTEUN LINKS EURO 6
- LF 45.160 Closed Box / Euro 5 / 248.000 KM / Manual / N...
€ 9.450- 106 XF 460 EURO 6, Retarder
€ 13.900- XF 480 4x2 Standairco + Schuifschotel
€ 29.500- LF 55 280
€ 5.750- CF 85 FT CF 85.360 EURO 5 EEV
€ 10.950- CF 440 MANUAL GEARBOX,INTARDER EURO6 DE LAASTE 2 TE KOOP
€ 14.250- CF 290 FA M4EN3
- 2104973// 2256376 //2339636 COBRA PIJP DAF MX 11 EURO 6
- XF 410
- 1347-2.80 INCL. SPER
- 1747137 EBS MODULEN DAF CF XF EURO 6
- TANDEMSTEL DAF
€ 5.500- 1695611 // 1695612 CILINDERKOP MX EURO 5 MOTOR
- 2302109 DAF XG 480 EDC MOTOR MODULEN EURO 6 MODEL 2023
- XF 460 SUPERSPACE
€ 20.900- 105 XF 460 Space Cab (MANUAL GEARBOX / BOITE MANUELLE)
€ 7.950Een prototype werd in 1938 van een amfibisch voertuig gepresenteerd, met vierwielbesturing. In 1949 begon Hub samen met zijn jongere broer Wim de Automobiel Fabriek, die zich toelegde op de productie van vrachtwagens. In 1953 wilde men ook personenauto’s gaan maken. In februari 1958 rolde de eerste DAF met tweecilinder-viertaktmotor en Variomatic-versnellingsbak van de band.
Hoewel voor de oorlog al voorzichtig met trucks op basis van Ford begonnen werd, werd pas na de oorlog werkelijk een eigen vrachtwagenproductie opgezet. Men begon met de A30, A50 en de bestelwagen A10. De eerste trucks waren uitgerust met Leyland- en Perkins-motoren.
DAF verbaasde in 1963 de wereld met de 2600, de eerste moderne truck, die alle op dat moment in productie zijnde trucks vooroorlogs deed lijken. In 1968 werd een kantelcabine geïntroduceerd. Deze cabine was zo bijzonder omdat men door het bouwdoossysteem met een beperkt aantal componenten een groot aantal verschillende cabines kon bouwen, van lichte distributietrucks tot internationale transporttrucks.
De jaren zeventig werden ingegaan met goede moed: op dat moment dacht men dat het grootste probleem het vinden van goed gekwalificeerd personeel was. Er braken moeilijke tijden aan en de personenwagendivisie werd overgedragen aan Volvo. De truckproductie bleef echter en werd opgenomen in International Harvester. IH had ook Atkinson en Pegaso onder haar vleugels. Het uitblijven van investeringen onder IH deed DAF besluiten uit de combinatie te stappen.
De vrachtwagendivisie bleef zelfstandig en nam in 1987 de vrachtwagendivisie van British Leyland over. In 1993 echter ging DAF failliet, maar werd in afgeslankte vorm doorgestart als DAF Trucks N.V. In 1996 werd het bedrijf overgenomen door het Amerikaanse Paccar.