- CF75-250 6X2
€ 8.250- TGS 35.440 8x2 Euro 6 + HMF 2620-K5
€ 89.900- Stralis 270 CNG 6x2, AT, CNG, Zoeller Haller, EURO 5 EEV
€ 7.900- C 430 8x4, Imer, 8 M3, Belt 12 mtr, EURO 6, Remote
€ 45.900- C 430 8x4, Imer, 8 M3, Belt 12 mtr, EURO 6, Remote
€ 45.900- FH12.380 - 6x2 Globetrotter
€ 7.350- Novus SE 420 K6DVF - 6x4 - UNUSED
€ 79.500- Eurocargo 120E18
€ 13.850- TGL 12.210 BL-DOKA
€ 14.900- ACTROS 3241-MP3+PUTZMEISTER 21M
€ 88.900- CF 410 - 13 627 KM
€ 87.450- ACTROS 3241 K-MP3-8X4
€ 49.900- AROCS 3240+E6+HIAB 211.5
€ 97.900- AROCS 3240+E6+HIAB 211.5
€ 95.900- TGS 33.440 BB(S)-6x6+TREKKER
€ 49.900- PREMIUM 380DXI+E5+DHOLLANDIA
€ 15.850- FES 300 62R HYbride
- Actros 2635 Full Steel - Manual - Big Axles
€ 21.900- SK 1635K GROSSRAUM 4x2 FULL STEEL CHASSIS (ZF MANUAL GE...
€ 11.600- 230 B 4X2
€ 8.500- T142-V8 142E 6x4 torpedo Manual Steel
- 4600 4x2 210HP + TEUPEN hyLIFT
€ 7.950- TGS 35.500 8X2-6 BLS RETARDER
€ 29.950- D 330 -CARRIER SUPRA 850-Vlees/Meat/Viande/Fleisch
€ 29.750- YA 5442 4X4
- YAM 4442 DNT 4X4
€ 18.500- 65 CF 220
€ 5.900- R560 V8 6X4 Euro 5 CableLift
€ 19.950- ACTROS 3241 +PUMI+ PUTZMEISTER 24M
€ 72.750- TGS 18.360 BLS 4X4 + SEMI MIXER 10M3
€ 37.750- TGS 32.400+PUMI+BOOMIX Z424
€ 137.450- P370+MIXER 9M³
€ 69.750- P370+E6+ MIXER 9M³
€ 64.900- TGS 18.360 BLS-4X4 + MIXER 10M3
€ 37.750- TGS 18.360 BLS-4X4H+MIXER 10 m3
€ 39.750- TGS 18.360 BLS-4X4H+MIXER 10 m3
€ 37.750- TGS 18.360 BLS-4X4H+SEMI MIXER 10M3
€ 39.750- FH 750
- YAD 4442 NT 4X4
€ 18.500- YAK 4442 4X4
€ 18.500- YAD 4442 NT
€ 18.500- YLM 4442 NT 4X4
€ 18.500- CF-310
€ 20.248- FL 12.380 6x6 FULL STEEL SUSPENSION MEILLER KIPPER (EUR...
€ 22.300- CF75-250
€ 13.500- XF105.410 6X2
€ 14.500- PREMIUM 310DXI+E5+ENGINE PROBLEM
€ 14.900- CF 310
€ 24.500- R124-360 R124.360 6x2
€ 6.750- TGS 26.480 BL-6X2-2
€ 58.900Het goederenvervoer wordt voor een groot deel verzorgd door transportbedrijven met een middel tot groot wagenpark van vrachtauto/vrachtwagens. De vrachtwagen(minimum gewicht 3,5 ton) wordt gebruikt voor het vervoeren van diverse pakketten, bouwmaterialen maar uiteraard ook voor de consumptiegoederen waar altijd koel en vriestransport voor wordt ingezet. Ook voor (nieuw)bouw, verhuizingen en transport van personenauto’s worden de daarvoor bestemde vrachtwagens ingezet.
In 1898 ziet de eerste echte moderne vrachtwagen het levenslicht en rolt de fabriek uit bij Gottlieb Daimler, 15 jaar nadat de explosiemotor wordt uitgevonden en is ontwikkeld.
De vrachtwagen is altijd uitgevoerd met groot (diesel) motorblok, assen, chassis en een cabine met of zonder slaapplaats. Op de diverse chassis kunnen allerlei carrosserieën worden gezet zoals de gebruikelijke laadbak maar ook een plateau, een tank (food & non-food) en een dichte bakwagen.
De bestuurder van een vrachtwagen bezit een rijbewijs in de categorie C/C1 of CE/C1E en dient de verkeerregels nauwlettend in de gaten te houden n op te volgen, dit om (ernstige) ongelukken te voorkomen.
De ontwikkeling van de vrachtwagen heeft in de laatste decennia een grote vlucht genomen als het gaat om dubbele wielen en assen, de turbo dieselmotoren, en de evolutie van de remsystemen zoals ESP, ABS ASR en elektromagnetische en hydraulische retarders. De vrachtwagen fabrikanten zijn er tevens in geslaagd om de diverse transmissies, schakel en automatisch/powershift te verbeteren. Daarnaast is het brandstofverbruik de uitstoot van fijnstof een hot item en voldoet dankzij EGR en SCR iedere vrachtwagen aan de strenge Europese uitstootnormen.
De toonaangevende vrachtwagen merken welke u bij Trucktrader op de site vindt zijn Volvo, Scania, DAF trucks, Mercedes Benz, MAN AG, Iveco en Renault Trucks.