- SP9-16 CV
Crafter - Cofi Cooling Box IJswagen / Eiswagen / Icecream
€ 8.900- Epsilon Q 1702
€ 22.900- XF 105 410 Spacecab 6x2 10 Tyres Manual
€ 13.950- FH 440 6x2 Manual 10 tyres Full Steel Suspension with b...
€ 15.900- Actros 1845 BigSpace Hydraulics
€ 18.750- Actros 1842 BigSpace Hydraulics
€ 15.750- Actros 2544 Megaspace 3 Pedals 6x2
€ 19.950- P320 Euro 6 Retarder Air Air Laadklep
€ 23.750- CF 65 180 Euro 2 Manual
€ 9.750-
€ 9.850- Actros 2544 Megaspace 6x2 Thermo King
€ 24.950- SK 1824 V6 Manual Closed box
€ 11.900- XF 105 460 Spacecab Manual
€ 13.900- CF 440 PTO Euro 6 Alcoa Compressor Blower 9Tn Front Axle
€ 13.950- CF 440 PTO Euro 6 Alcoa Compressor Blower
€ 14.500Harley Davidson - V8 5.0L Nieuw Staat
€ 84.500- P94 DB 260 Euro 2
€ 9.750- 144 530 Full Steel 6x2 manual
€ 8.750Het streven van De Bruin Trading is om kwalitatief goede voertuigen tegen een betaalbare prijs aan te bieden. Om dit doel optimaal te kunnen realiseren en vast te houden, hebben wij een hecht team met veel ervaring wat zeer bedreven en enthousiast elke dag voor u klaar staat!
Vertrouwen en transparantie is de basis waarop wij werken om hiermee onze vooraanstaande positie in onze branche te behouden en, waar mogelijk, te versterken.
De core business van De Bruin Trading betreft met name het inkopen van gebruikt transportmaterieel van Nederlands transportbedrijven en het verkopen daarvan wereldwijd. In de afgelopen jaren bestond circa 70% van de verkopen uit export naar het buitenland en dan voornamelijk de afzetgebieden: het Midden-Oosten, Afrika, Oost-Europa en Azie.
Uit ervaring weten wij dat het materiaal uit Nederland zeer geliefd is voor de export naar verre landen vanwege de vrijwel altijd goed onderhouden Nederlandse wagenparken en de zeer vakbekwame chauffeurs.
Wij kunnen klanten dan ook altijd goede en zeer nette Nederlandse voertuigen aanbieden tegen een marktconforme prijs.
De in- en verkopen worden door ons op een zeer professionele manier afgewikkeld op basis van transparantie, vertrouwen en een speciale aftersales afdeling.