- 2384409 // 2266937 // 2272079 // GRILL DEEL XG 480 MODE...
- CF 340 FAN 6X2 EUR6
- CF 440 (PERFECT BELGIAN TRUCK / 6X2 / 428.000 km)
€ 24.950- D1959450UP
€ 1.650- DAF DIFFERENTIEEL 31/26 TANDWIEL VERHOUDING
- XF450 2051510 CHASSISSTEUN RH EURO 6
- XF 460 XF 460 4x2 2013
- 1347-3.31 INCL. SPER
- CF 480 EURO 6, Standairco
€ 18.900- LF 260 - NEW - 18T - Loadlift - Box: 7.50 - 2.50
€ 99.750- XF 460 XF460 6X2 EURO6 VOORZIEN VAN TRANS-COM 24TONS KE...
€ 17.299- 1955119 ASSA ABLOY MODULE DAF XF CF EURO 6
- XF 510 FT EURO 6 INTARDER 9TON VOORAS
€ 17.950- XF 530 SSC 4X2 EURO 6 + RETARDER - YEAR 2022 PRODUCTION!
€ 62.950- XF 106.480 SC / 2x tank
€ 35.750- 1867005 // VOORMODULEN ABS DAF CF XF EURO 6
- 1912117 // 12AS1930TO RATIO 12,33-0,78 TRANSMISSIE DAF ...
- 1706181 BRANSTOFPOMP DAF PX5 // PX7 EURO 6 NIEUWE MODEL...
- LF 230 4x2 - Frigo Thermoking T800 - Zepro loadlift - A...
€ 23.900- XF 105.510 SuperSpaceCab 6x2 - Manual gearbox - Only ch...
€ 11.900- XF 530 140 TON 8X4 INTARDER 324343 KM
- 82907352 BUMPERBALK VOLVO FH 460 EURO 6
- 2250154 // 2263820//2250150 // GRILL DEEL XG 480 MODEL ...
- CF 440 FT ADR EUR6 tuv 03-2025
€ 12.500- XF 106.460 (BELGIAN TRUCK IN PERFECT CODITION / EURO 6)
€ 21.950- 105 XF 510 EURO 5, Standairco
€ 9.900- D1708567UP
- XF 440 4X2 EURO 6 MEGA
€ 12.950- CF 460 4X2 EURO 6 RETARDER + TIPPER HYDRAULIC
€ 14.950- 106 XF 480 EURO 6, Standairco
€ 22.800- CF 480 EURO 6, Standairco
€ 19.900- XF 460 FAR COMBI EURO 6 TOP CONDITION HOLLAND TRUCK 50 CC
- XF106 1844380 BIJRIJDERSTOEL EURO 6
- 1344-2.47 INCL. SPER
- LF 230 LF 230 FA EURO 6 NEW
- CF 85.410 FAQ ATe 8X2 PTO + COMPRESSOR FULL ADR (ALL CL...
€ 23.950- 85 CF 460 EURO 6, Retarder, Hydraulic
€ 11.900- 1747137 EBS MODULEN DAF CF XF EURO 6
- TANDEMSTEL DAF
€ 5.500- 1707182 MOTOR STEUN DYNAMO DAF PX5 // PX7 EURO 6
- 2425027 // 2396407 VENTIELBLOCK MODULEN DAF XG 480 MODE...
- D1844380UP
- LF EURO-6
- 1881862 DEUR LINKS DAF XF 480 EURO 6 MODEL 2021 WIT
- 2340435//2340434 GRILL DEEL XG 480 MODEL 2023
- CF 85.340 ADR
- XF 460 FTP Euro6
- 1356-3.61 (1,04)
- 1344-5.14 INCL. SPER
- D1787927UP
€ 600Een prototype werd in 1938 van een amfibisch voertuig gepresenteerd, met vierwielbesturing. In 1949 begon Hub samen met zijn jongere broer Wim de Automobiel Fabriek, die zich toelegde op de productie van vrachtwagens. In 1953 wilde men ook personenauto’s gaan maken. In februari 1958 rolde de eerste DAF met tweecilinder-viertaktmotor en Variomatic-versnellingsbak van de band.
Hoewel voor de oorlog al voorzichtig met trucks op basis van Ford begonnen werd, werd pas na de oorlog werkelijk een eigen vrachtwagenproductie opgezet. Men begon met de A30, A50 en de bestelwagen A10. De eerste trucks waren uitgerust met Leyland- en Perkins-motoren.
DAF verbaasde in 1963 de wereld met de 2600, de eerste moderne truck, die alle op dat moment in productie zijnde trucks vooroorlogs deed lijken. In 1968 werd een kantelcabine geïntroduceerd. Deze cabine was zo bijzonder omdat men door het bouwdoossysteem met een beperkt aantal componenten een groot aantal verschillende cabines kon bouwen, van lichte distributietrucks tot internationale transporttrucks.
De jaren zeventig werden ingegaan met goede moed: op dat moment dacht men dat het grootste probleem het vinden van goed gekwalificeerd personeel was. Er braken moeilijke tijden aan en de personenwagendivisie werd overgedragen aan Volvo. De truckproductie bleef echter en werd opgenomen in International Harvester. IH had ook Atkinson en Pegaso onder haar vleugels. Het uitblijven van investeringen onder IH deed DAF besluiten uit de combinatie te stappen.
De vrachtwagendivisie bleef zelfstandig en nam in 1987 de vrachtwagendivisie van British Leyland over. In 1993 echter ging DAF failliet, maar werd in afgeslankte vorm doorgestart als DAF Trucks N.V. In 1996 werd het bedrijf overgenomen door het Amerikaanse Paccar.