- 105 XF 460 6x2, EURO 5 ATE, Retarder
€ 14.900- CF 460 EURO 6
€ 16.900- XF 440 FT EURO 6
€ 14.950- XF 510 SuperSpaceCab 6x2 chassis - Full air - AS Tronic...
€ 17.400- CF 75.250 4X2 Euro 5 + Palfinger PK16502 D (Glas / Glass)
- 1344-2.21 INCL. SPER
- XF 460 6X2 EURO 6 + TIPPER
€ 32.950- CF 440 FT EURO 6
€ 13.950- CF 75 250 6X2
€ 8.500- 1973210 // 1973216 // DAF CF XF LUCHTDROGER EURO 6
- CF 75 250 4x2 KOFFER MIT LBW HOLLAND TRUCK TOPCONDITION!!!
€ 9.899- XF 460 SuperSpaceCab 6x2 - Truck + Trailer - Custom int...
€ 44.900- 1347-2.80 INCL. SPER
- 2413896 // 2033484 STRAATSELECTER MODULEN DAF XG 480 2023
- XF 480 PTO/Hydraulic - Full air - Alloy wheels - Air ho...
€ 75.900- CF 410 4x2 - INTARDER - 483 TKM - AIRCO - NAVI - ALCOA'...
€ 16.900- XF 460 EURO 6 FULL ADR - ALL CLASSES PTO + COMPRESSOR N...
€ 12.750- 2334320 KANTEL CILINDER DAF XG 480 MODEL 2023
- 2250154 // 2263820//2250150 // GRILL DEEL XG 480 MODEL ...
- CF 340 FAN 6X2 EUR6
- 1344-5.14 INCL. SPER
- CF 460 EURO 6
€ 11.900- XF 460 XF 460 4x2 2013
- 1347-3.31 INCL. SPER
- CF 460 EURO 6
€ 16.900- CF 85.410 4x2 / Kipper hydraulic / Euro 5 / Only 473403km
€ 10.900- XF 106.440 SC / Full Spoilers / NL-Truck
€ 12.500- 2109324 RADAR SENSOR DAF XF CF EURO 6
- LF FA LF 45.12.180 EURO 5 EEV
€ 11.950- ZF12TX 2210 TD
€ 6.750Een prototype werd in 1938 van een amfibisch voertuig gepresenteerd, met vierwielbesturing. In 1949 begon Hub samen met zijn jongere broer Wim de Automobiel Fabriek, die zich toelegde op de productie van vrachtwagens. In 1953 wilde men ook personenauto’s gaan maken. In februari 1958 rolde de eerste DAF met tweecilinder-viertaktmotor en Variomatic-versnellingsbak van de band.
Hoewel voor de oorlog al voorzichtig met trucks op basis van Ford begonnen werd, werd pas na de oorlog werkelijk een eigen vrachtwagenproductie opgezet. Men begon met de A30, A50 en de bestelwagen A10. De eerste trucks waren uitgerust met Leyland- en Perkins-motoren.
DAF verbaasde in 1963 de wereld met de 2600, de eerste moderne truck, die alle op dat moment in productie zijnde trucks vooroorlogs deed lijken. In 1968 werd een kantelcabine geïntroduceerd. Deze cabine was zo bijzonder omdat men door het bouwdoossysteem met een beperkt aantal componenten een groot aantal verschillende cabines kon bouwen, van lichte distributietrucks tot internationale transporttrucks.
De jaren zeventig werden ingegaan met goede moed: op dat moment dacht men dat het grootste probleem het vinden van goed gekwalificeerd personeel was. Er braken moeilijke tijden aan en de personenwagendivisie werd overgedragen aan Volvo. De truckproductie bleef echter en werd opgenomen in International Harvester. IH had ook Atkinson en Pegaso onder haar vleugels. Het uitblijven van investeringen onder IH deed DAF besluiten uit de combinatie te stappen.
De vrachtwagendivisie bleef zelfstandig en nam in 1987 de vrachtwagendivisie van British Leyland over. In 1993 echter ging DAF failliet, maar werd in afgeslankte vorm doorgestart als DAF Trucks N.V. In 1996 werd het bedrijf overgenomen door het Amerikaanse Paccar.