- XF 440 SPACECAB
€ 14.200- 1541250/DIRNA BERGSTOM DAK AIRCO MODEL 2021
- KELSA LAMPEN BEUGEL HIBAR DAF XF 480 2021
- 2047120 VOORAS MODULEN DAF XG 480 MODEL 2023
- XF 510 + Intarder
€ 21.850- XF 440 4x2 PTO + Standkachel
€ 15.900- D2138980UP
€ 1.800- CF 370 4X2 EURO 6 - 524.525 km
€ 13.950- XF 460 XF460 4X2 SSC FULL SPOILER HOLLAND TRUCK
€ 13.899- XF 105.460 SC 4X2 EURO 5 MANUAL
- CF PX7 250PK ONDERBLOK EURO 6
- XF 440 EUR6
- CF 480 EURO 6, Retarder, Hydraulic
€ 18.900- CF 85.410 FAQ ATe 8X2 PTO + COMPRESSOR FULL ADR (ALL CL...
€ 23.950- XF 106.480 SC / 2x tank
€ 35.750- XF 440 FT SSC / NL Truck / 2 Tanks / Euro 6
€ 12.850- 2104395 ACHTER WIELNAAF DAF XG 480 EURO 6 MODEL 2023 R+L
- 2323035 RADAR SENSOR DAF XG EURO 6 MODEL 2023
- 2351629 DAF XG 480 EURO 6 BESTURINGSEENHEID MODEL 2023
-
Een prototype werd in 1938 van een amfibisch voertuig gepresenteerd, met vierwielbesturing. In 1949 begon Hub samen met zijn jongere broer Wim de Automobiel Fabriek, die zich toelegde op de productie van vrachtwagens. In 1953 wilde men ook personenauto’s gaan maken. In februari 1958 rolde de eerste DAF met tweecilinder-viertaktmotor en Variomatic-versnellingsbak van de band.
Hoewel voor de oorlog al voorzichtig met trucks op basis van Ford begonnen werd, werd pas na de oorlog werkelijk een eigen vrachtwagenproductie opgezet. Men begon met de A30, A50 en de bestelwagen A10. De eerste trucks waren uitgerust met Leyland- en Perkins-motoren.
DAF verbaasde in 1963 de wereld met de 2600, de eerste moderne truck, die alle op dat moment in productie zijnde trucks vooroorlogs deed lijken. In 1968 werd een kantelcabine geïntroduceerd. Deze cabine was zo bijzonder omdat men door het bouwdoossysteem met een beperkt aantal componenten een groot aantal verschillende cabines kon bouwen, van lichte distributietrucks tot internationale transporttrucks.
De jaren zeventig werden ingegaan met goede moed: op dat moment dacht men dat het grootste probleem het vinden van goed gekwalificeerd personeel was. Er braken moeilijke tijden aan en de personenwagendivisie werd overgedragen aan Volvo. De truckproductie bleef echter en werd opgenomen in International Harvester. IH had ook Atkinson en Pegaso onder haar vleugels. Het uitblijven van investeringen onder IH deed DAF besluiten uit de combinatie te stappen.
De vrachtwagendivisie bleef zelfstandig en nam in 1987 de vrachtwagendivisie van British Leyland over. In 1993 echter ging DAF failliet, maar werd in afgeslankte vorm doorgestart als DAF Trucks N.V. In 1996 werd het bedrijf overgenomen door het Amerikaanse Paccar.