- XF 105 460 6X2 EURO 5 STEERING
€ 16.950- 2383323//2323272 DAF XG 480 CHASSIS MODULEN MODEL 2023
- 1347-2.53 INCL. SPER
- ZF16S2220 TO OD LO
- 2133309 KOELKAST DAF 40 LITER LICHT BESCHADIG 2021
- 2130609//2318730 KACHEL MOTOR DAF CF XF EURO 6
- XF 105.460 (BOITE MANUELLE / MANUAL GEARBOX)
€ 7.950- XF 460 4x2 Hydrauliek + Schuifschotel
€ 20.900- 1712745 DAF PX 7 EURO 6 CILINDERKOP
- PX-5 157 kW motor
- XF450 1924212 SCHOKDEMPER ASOPHANGING EURO 6
- CF 250
€ 8.500- CF 480 EURO 6, Standairco
€ 19.900- CF FTG CF 85.410 EURO 5
€ 14.950- XF 440 FT SSC 4X2 EURO 6
€ 14.950- XF 480 FT
- STUURWIEL 3076817 EURO 6
- CF 330 FT Euro6
- XF 460 FTG EURO 6 INTARDER
€ 18.950- D2138980UP
€ 1.800- 1973210 // 1973216 // DAF CF XF LUCHTDROGER EURO 6
- 2266604 REMKLAUW DAF XG LV EURO 6
- 2249867 // 2353631 // 2304390 MX 13- 355 H 5 DAF XG 480...
- 2351629 DAF XG 480 EURO 6 BESTURINGSEENHEID MODEL 2023
- XF 105.460 sSC EURO 5 6X2 UNIQUE MILEAGE OF 151.500 KM ...
€ 29.500- LF 55 E5 EEV HYDROSTAAT BUCHER SCHÖRLING
- MX-300-U1 410/EURO-5
- 1918481 DAKLUIK ELECTRISCH DAF XF 480 MODEL 2021
- XF460 SSC
- CF 85.460 EURO 5 SPACE CAB 892.000 KM HOLLAND TRUCK
€ 9.950- XF440 SPACECAB
€ 12.900- CF 400 FT Euro6
- SPOILERSET DAF XF G2
- CF 75 310 6X2 PLATEAU + WINCH
- CF 65.250 Closed Box / Euro 5 / Dhollandia
€ 9.950- 2100
€ 7.950- LF 45 FA LF 45.12.210 EURO 5 EEV
€ 10.950- XF 460 FTG SSC 6X2 RHD 865.000 KM TOP CONDITION UK TRUCK
€ 13.850- CF330 1850568 STABILISATOR EURO 6
- XF 480 FT SSC / NL TRUCK / APK / 468.000 KM / SUPER CON...
€ 45.950- D2138980UP
€ 1.800- CF 75 250 6X2
€ 8.500- 2162972 BRANSTOFVOORFILTER DAF CF 450 EURO 6 MODEL 2020
- 2266603 REMKLAUW RV XG 480 MODEL 2023
- 1706188 INJECTOR DAF PX 5 PX7 EURO 6
- 2327329 BESTURINGSMODULEN XG 480 EURO 6 MODEL 2020
- XF 460 4X2 SPECIAL INTERIOR 2015 EURO 6
€ 15.950- LF 45 160 4X2 CHASSIS HOLLAND TRUCK EURO5!!!
€ 5.299- 2234684 AANZUIGBUIS DAF XG 480 EURO 6
- 2250129//2250228//2250229 FRAME GRILL DAF XG480 MODEL 2023
Een prototype werd in 1938 van een amfibisch voertuig gepresenteerd, met vierwielbesturing. In 1949 begon Hub samen met zijn jongere broer Wim de Automobiel Fabriek, die zich toelegde op de productie van vrachtwagens. In 1953 wilde men ook personenauto’s gaan maken. In februari 1958 rolde de eerste DAF met tweecilinder-viertaktmotor en Variomatic-versnellingsbak van de band.
Hoewel voor de oorlog al voorzichtig met trucks op basis van Ford begonnen werd, werd pas na de oorlog werkelijk een eigen vrachtwagenproductie opgezet. Men begon met de A30, A50 en de bestelwagen A10. De eerste trucks waren uitgerust met Leyland- en Perkins-motoren.
DAF verbaasde in 1963 de wereld met de 2600, de eerste moderne truck, die alle op dat moment in productie zijnde trucks vooroorlogs deed lijken. In 1968 werd een kantelcabine geïntroduceerd. Deze cabine was zo bijzonder omdat men door het bouwdoossysteem met een beperkt aantal componenten een groot aantal verschillende cabines kon bouwen, van lichte distributietrucks tot internationale transporttrucks.
De jaren zeventig werden ingegaan met goede moed: op dat moment dacht men dat het grootste probleem het vinden van goed gekwalificeerd personeel was. Er braken moeilijke tijden aan en de personenwagendivisie werd overgedragen aan Volvo. De truckproductie bleef echter en werd opgenomen in International Harvester. IH had ook Atkinson en Pegaso onder haar vleugels. Het uitblijven van investeringen onder IH deed DAF besluiten uit de combinatie te stappen.
De vrachtwagendivisie bleef zelfstandig en nam in 1987 de vrachtwagendivisie van British Leyland over. In 1993 echter ging DAF failliet, maar werd in afgeslankte vorm doorgestart als DAF Trucks N.V. In 1996 werd het bedrijf overgenomen door het Amerikaanse Paccar.