- 1347-2.53 INCL. SPER
- D1739731UP
- LF 45 180 Euro 5, Automatic, LBW, TUV, NL truck, TOP!
€ 7.450- 1707050//1718315 EGR MODULEN KLEP PX 7 EURO 6
- XF 480 SUPERSPACE INTARDER
€ 23.900- XF 460 XF460 6X2 FTG SSC SHOWTRUCK / RETARDER / SPECIAL...
€ 19.899- XF 106.460 SC / Retarder / Automatic
€ 13.350- 106 XF 460 EURO 6
€ 14.900- CF 250
€ 8.500- CF 480 EURO 6, Standairco
€ 19.900- XF 460 6X2 EURO 6 BDF + 2015 FLIEGL 2 AXLE
€ 23.950- XF 440 SSC 4X2 EURO 6 LOW DECK
€ 16.950- XD 450 FAN
€ 255.000- XF 460 NL Truck - Tuv/APK - 6x2 - Spacecab
€ 18.800- XF 460 FT SSC Euro6 Intarder
- 2301466/2190054/2110640 MX11-240H1 /2012539 DAF EURO 6
- MX11-330-H2
- 1980904 // 2029150 HITTESCHILD DAF CF EURO 6
- DAF XG 480 CABINE MODEL 2023
- 106 XF 460 EURO 6, Standairco
€ 13.900- 1707182 MOTOR STEUN DYNAMO DAF PX5 // PX7 EURO 6
- XF 106.440 SC / Automatic / Euro 6
€ 12.350- XF 105.460 SSC EURO 5 RETARDER - INTARDER 2X TANKS ONLY...
€ 13.950- D1739731UP
€ 1.375- XF 530 140 TON 8X4 INTARDER 324343 KM
- 82907352 BUMPERBALK VOLVO FH 460 EURO 6
- 2347297 XG 480 SPOILER STEUN MODEL 2023
- XF 530 8X4 FULL STEEL CHASSIS CABINE ONLY 500.229 KM
€ 38.950- XF 410 SC / Automatic / NL-Truck
€ 11.750- DAKSPOILER CF85
Een prototype werd in 1938 van een amfibisch voertuig gepresenteerd, met vierwielbesturing. In 1949 begon Hub samen met zijn jongere broer Wim de Automobiel Fabriek, die zich toelegde op de productie van vrachtwagens. In 1953 wilde men ook personenauto’s gaan maken. In februari 1958 rolde de eerste DAF met tweecilinder-viertaktmotor en Variomatic-versnellingsbak van de band.
Hoewel voor de oorlog al voorzichtig met trucks op basis van Ford begonnen werd, werd pas na de oorlog werkelijk een eigen vrachtwagenproductie opgezet. Men begon met de A30, A50 en de bestelwagen A10. De eerste trucks waren uitgerust met Leyland- en Perkins-motoren.
DAF verbaasde in 1963 de wereld met de 2600, de eerste moderne truck, die alle op dat moment in productie zijnde trucks vooroorlogs deed lijken. In 1968 werd een kantelcabine geïntroduceerd. Deze cabine was zo bijzonder omdat men door het bouwdoossysteem met een beperkt aantal componenten een groot aantal verschillende cabines kon bouwen, van lichte distributietrucks tot internationale transporttrucks.
De jaren zeventig werden ingegaan met goede moed: op dat moment dacht men dat het grootste probleem het vinden van goed gekwalificeerd personeel was. Er braken moeilijke tijden aan en de personenwagendivisie werd overgedragen aan Volvo. De truckproductie bleef echter en werd opgenomen in International Harvester. IH had ook Atkinson en Pegaso onder haar vleugels. Het uitblijven van investeringen onder IH deed DAF besluiten uit de combinatie te stappen.
De vrachtwagendivisie bleef zelfstandig en nam in 1987 de vrachtwagendivisie van British Leyland over. In 1993 echter ging DAF failliet, maar werd in afgeslankte vorm doorgestart als DAF Trucks N.V. In 1996 werd het bedrijf overgenomen door het Amerikaanse Paccar.