- CF 410 FTG Euro6
- D2138980UP
€ 1.800- XF 460 FT SSC / Lowdeck / Retarder / NL Truck / APK-TÜV
€ 11.650- 2006787 // 2402705 VISCOOSKOPPELING DAF CF XF EURO 6
- CF 440 FAN EURO 6 HIAB Z-HIPRO 191 + HOOK LIFT REMOTE C...
€ 88.500- XF 480 FT EURO 6 INTARDER
€ 24.950- 1715871 // 1409441 COMPRESSOER DAF PX 5 PX7 EURO 6
- LF 230 4x2 - Frigo Thermoking T800 - Zepro loadlift - A...
€ 23.900- 0451542 // 1732646 PR 265 KW EURO 4 DAF CF 75 360 PK MOTOR
- ZF12AS 2130 TD
- 85-400 6X2 BLADGEVEERD
€ 12.500- VSE R 2792 // 11072745//A 08377.0.04 VENTIELBLOCK DAF G...
- 2340437//2340436 GRILL DEEL XG480 EURO 6
- 85 CF 410 EURO 5, Retarder, Manual, PTO, ADR
€ 11.900- DAF DIFFERENTIEEL 31/26 TANDWIEL VERHOUDING
- XF450 2051510 CHASSISSTEUN RH EURO 6
- CF 85.410 8x4 Kipper (Bordmatic) + HIAB 211 EP- 3 DUO
€ 39.900- XF 105.460 SPACECAB WITH KIPPER HYDRAULIC (ZF16 MANUAL ...
€ 10.800- XF-530 PK
- XF460 Steel/Air - Belgian Truck - Top condition - 2 Tan...
€ 13.900- XD 450 FAN
€ 255.000- 106 XF 440 EURO 6, Retarder
€ 13.900- XF 510 FTG Euro6 Special
- 1809013 BLADVEER 2,BLADS DAF XF CF EURO 5
- D2138980UP
€ 1.800- 1819797 // 2408206 AD BLUE POMP DAF EURO 6 XF CF LF
- D1739731UP
€ 1.375- FTG XF H4GN3
- 1707990 // 1714964 TURBO CF 250 PX 7 EURO 6
- 2425027 // 2396407 VENTIELBLOCK MODULEN DAF XG 480 MODE...
Een prototype werd in 1938 van een amfibisch voertuig gepresenteerd, met vierwielbesturing. In 1949 begon Hub samen met zijn jongere broer Wim de Automobiel Fabriek, die zich toelegde op de productie van vrachtwagens. In 1953 wilde men ook personenauto’s gaan maken. In februari 1958 rolde de eerste DAF met tweecilinder-viertaktmotor en Variomatic-versnellingsbak van de band.
Hoewel voor de oorlog al voorzichtig met trucks op basis van Ford begonnen werd, werd pas na de oorlog werkelijk een eigen vrachtwagenproductie opgezet. Men begon met de A30, A50 en de bestelwagen A10. De eerste trucks waren uitgerust met Leyland- en Perkins-motoren.
DAF verbaasde in 1963 de wereld met de 2600, de eerste moderne truck, die alle op dat moment in productie zijnde trucks vooroorlogs deed lijken. In 1968 werd een kantelcabine geïntroduceerd. Deze cabine was zo bijzonder omdat men door het bouwdoossysteem met een beperkt aantal componenten een groot aantal verschillende cabines kon bouwen, van lichte distributietrucks tot internationale transporttrucks.
De jaren zeventig werden ingegaan met goede moed: op dat moment dacht men dat het grootste probleem het vinden van goed gekwalificeerd personeel was. Er braken moeilijke tijden aan en de personenwagendivisie werd overgedragen aan Volvo. De truckproductie bleef echter en werd opgenomen in International Harvester. IH had ook Atkinson en Pegaso onder haar vleugels. Het uitblijven van investeringen onder IH deed DAF besluiten uit de combinatie te stappen.
De vrachtwagendivisie bleef zelfstandig en nam in 1987 de vrachtwagendivisie van British Leyland over. In 1993 echter ging DAF failliet, maar werd in afgeslankte vorm doorgestart als DAF Trucks N.V. In 1996 werd het bedrijf overgenomen door het Amerikaanse Paccar.