- XF 95.430 Platform Crane Track Euro 3 Old Tacho
€ 16.500- D2115212UP
- RETARDER DAF
- XF 440 SC 4X2 MEGA 2x ALU TANK
€ 11.950- LF 4X2 EURO 6 418.609km BOX 8.5mtr
€ 24.950- D2261468UP
- XF 440 XF440 FTP 6x2 Euro 6 2014
- CF 75 CF 75.310 6x2 Tipper Euro 3
- ZF12AS 2541 TD IT
- D1815853UP
- LF 1708134 DASHBOARDPANEEL EURO 6
- LF 1405323 / 5010480208 STUURKOLOM EURO 6
- LF 7420946601 KLOKVEER EURO 6
- LF 7421535734 STUURKOLOM EURO 6
- XF105.460 Steel/Air - Manual - SSC - Airco
€ 9.900- LF 7482499463 DASHBOARDPANEEL EURO 6
- SCHAKELMODULATOR VOOR EXPORT ZIJN DEFECT !!!
- 1708385 VISCOOS KOPPELING DAF PX 7 MOITOR EURO 6
- 1719051 UITLAAT PIJP DAF LF 290 PX 7 EURO 6
- 1707004 OPSTAP PLAAT ALLU DAF LF 290 EURO 6 LINKS
- 1401747 KANTELPOMP DAF LF CF EURO 6
- 2032708 MISTLAMP LF 290 EURO 6
- 1706513 LUCHTDROGER DAF LF 290 EURO 6
- 2020285 LUCHTVENTIEL LF 290
- 6 AS 1000 TO 1546 062 326 RATIO 6.75-0,78 DAF LF 290 MO...
- 22452742/ PX-7 217 K2 DAF LF 290 EURO 6 MODEL 2022
- CF 75.250 6X2 FAN
€ 32.500- D0391518UP
- D1324709UP
- 1295910 / 1607794 EXPANSIEVAT
- LF 1404524 / 1700772 EXPANSIEVAT
- XF105 1626237 EXPANSIEVAT EURO 5
- CF
€ 13.000- CF
€ 14.500- XF
€ 12.000- XF 105
€ 12.000- DAF LF 290 DASHBOARD MODEL 2022
- 1708156 AD BLUE TANK DAF LF 290 EURO 6 MODEL 2022
- 1714745/1722451/1703739 DRUKGROEP KOPLINGSPLAAT DAF LF ...
- 1706503 RUITERWISSERMOTOR DAF LF 290 EURO 6
- 2005780 VOETREMVENTIEL DAF LF 290 EURO 6
- 1707988 STUURSLOT EN KOLOM DAF LF 290 EURO 6
- 2129422 KACHELMODULEN DAF LF 290 EURO 6
- 1715427 DEUR RECHTS LF 290 EURO 6 MET RAAM
- 1672646 KACHELMOTOR XF 106
- CF 85.360 4X2 EEV - EURO 5 - NL TRUCK - MEGA
€ 9.950- CF 85.360 4X2 EEV - EURO 5 - NL TRUCK - MEGA - 736.882 KM
€ 9.950- D2138980UP
€ 1.800- CF 85.360 4X2 - EURO 5 - NL TRUCK - MEGA - 791.262 KM
€ 9.950- D1691063UP
Een prototype werd in 1938 van een amfibisch voertuig gepresenteerd, met vierwielbesturing. In 1949 begon Hub samen met zijn jongere broer Wim de Automobiel Fabriek, die zich toelegde op de productie van vrachtwagens. In 1953 wilde men ook personenauto’s gaan maken. In februari 1958 rolde de eerste DAF met tweecilinder-viertaktmotor en Variomatic-versnellingsbak van de band.
Hoewel voor de oorlog al voorzichtig met trucks op basis van Ford begonnen werd, werd pas na de oorlog werkelijk een eigen vrachtwagenproductie opgezet. Men begon met de A30, A50 en de bestelwagen A10. De eerste trucks waren uitgerust met Leyland- en Perkins-motoren.
DAF verbaasde in 1963 de wereld met de 2600, de eerste moderne truck, die alle op dat moment in productie zijnde trucks vooroorlogs deed lijken. In 1968 werd een kantelcabine geïntroduceerd. Deze cabine was zo bijzonder omdat men door het bouwdoossysteem met een beperkt aantal componenten een groot aantal verschillende cabines kon bouwen, van lichte distributietrucks tot internationale transporttrucks.
De jaren zeventig werden ingegaan met goede moed: op dat moment dacht men dat het grootste probleem het vinden van goed gekwalificeerd personeel was. Er braken moeilijke tijden aan en de personenwagendivisie werd overgedragen aan Volvo. De truckproductie bleef echter en werd opgenomen in International Harvester. IH had ook Atkinson en Pegaso onder haar vleugels. Het uitblijven van investeringen onder IH deed DAF besluiten uit de combinatie te stappen.
De vrachtwagendivisie bleef zelfstandig en nam in 1987 de vrachtwagendivisie van British Leyland over. In 1993 echter ging DAF failliet, maar werd in afgeslankte vorm doorgestart als DAF Trucks N.V. In 1996 werd het bedrijf overgenomen door het Amerikaanse Paccar.