- 2132582 // 2104874 DRIJFSTANG ZUIGER DAF 480 PK EURO 6 ...
- 00196941 // TW01053 // 6090042024 // HN 4 C TRAXON BAK ...
- 1994843 // 1947131//1940705 KATALYSATOR DAF XF 106 EURO 6
- 2107372 KOPLAMP STEUN LINKS DAF XF EURO 6 MODEL 2018
- 1835761 HOEKFENDER DAF XF 106 EURO 6 MODEL 2018 LINKS
- 1835027 SPARTBORDVERLENGER DAF XF LINKS EURO 6
- 1880378//1880379 MISTLAMPKAPJE RECHTS EN LINKS DAF XF C...
- 17259010 SLIMCOOL DAF DAKAIRCO XF 106 EURO 6 MODEL 2017
- 1945569 DIELESTANK 690 LITER DAF XF CF EURO 6
- 2000904 DAF XF CF DYNAMO EURO 6 MODEL 2018
Een prototype werd in 1938 van een amfibisch voertuig gepresenteerd, met vierwielbesturing. In 1949 begon Hub samen met zijn jongere broer Wim de Automobiel Fabriek, die zich toelegde op de productie van vrachtwagens. In 1953 wilde men ook personenauto’s gaan maken. In februari 1958 rolde de eerste DAF met tweecilinder-viertaktmotor en Variomatic-versnellingsbak van de band.
Hoewel voor de oorlog al voorzichtig met trucks op basis van Ford begonnen werd, werd pas na de oorlog werkelijk een eigen vrachtwagenproductie opgezet. Men begon met de A30, A50 en de bestelwagen A10. De eerste trucks waren uitgerust met Leyland- en Perkins-motoren.
DAF verbaasde in 1963 de wereld met de 2600, de eerste moderne truck, die alle op dat moment in productie zijnde trucks vooroorlogs deed lijken. In 1968 werd een kantelcabine geïntroduceerd. Deze cabine was zo bijzonder omdat men door het bouwdoossysteem met een beperkt aantal componenten een groot aantal verschillende cabines kon bouwen, van lichte distributietrucks tot internationale transporttrucks.
De jaren zeventig werden ingegaan met goede moed: op dat moment dacht men dat het grootste probleem het vinden van goed gekwalificeerd personeel was. Er braken moeilijke tijden aan en de personenwagendivisie werd overgedragen aan Volvo. De truckproductie bleef echter en werd opgenomen in International Harvester. IH had ook Atkinson en Pegaso onder haar vleugels. Het uitblijven van investeringen onder IH deed DAF besluiten uit de combinatie te stappen.
De vrachtwagendivisie bleef zelfstandig en nam in 1987 de vrachtwagendivisie van British Leyland over. In 1993 echter ging DAF failliet, maar werd in afgeslankte vorm doorgestart als DAF Trucks N.V. In 1996 werd het bedrijf overgenomen door het Amerikaanse Paccar.