Opmerkingen
Algemene informatie
Constructiejaar: 2002
Asconfiguratie
Merk assen: BPW
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenmaat: 385X55X22.5; Liftas; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: bladvering
Achteras 2: Bandenmaat: 385X55X22.5; Liftas; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%; Vering: luchtvering
Achteras 3: Bandenmaat: 385X55X22.; Liftas; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%; Vering: luchtvering
Achteras 4: Bandenmaat: 385X55X22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: luchtvering
Achteras 5: Bandenmaat: 385X55X22.5; Liftas; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 80%; Vering: luchtvering
Maten
Wielbasis: 936 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong (+31623157042, info@rhspecials.nl)
English
Year of construction: 2002
Make axles: BPW
Brakes: drum brakes
Rear axle 1: Tyre size: 385X55X22.5; Lift axle; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Suspension: leaf suspension
Rear axle 2: Tyre size: 385X55X22.5; Lift axle; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%; Suspension: air suspension
Rear axle 3: Tyre size: 385X55X22.; Lift axle; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%; Suspension: air suspension
Rear axle 4: Tyre size: 385X55X22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: air suspension
Rear axle 5: Tyre size: 385X55X22.5; Lift axle; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 80%; Suspension: air suspension
Wheelbase: 936 cm
—
Opties
English
—
- Datum eerste registratie: 11/10/2002
- Eerste eigenaar: Onbekend
- Bovag garantie: Nee
- Import: Nee
- Massa ledig: 8600 kg
- Maximaal toelaatbaar gewicht: 60000 kg
- Laadvermogen: 51400
- Lengte: 1260 cm
- Breedte: 250 cm
- Carrosserie inrichting : Containertransport