-
€ 385- CF 460 EURO 6
€ 11.900- XF FAR 95XF.380 EURO 2
€ 16.950- D1844320UP
- XF 460 6X2 EURO 6 BDF + 2015 FLIEGL 2 AXLE
€ 23.950- LF 220
€ 3.750- CF 400 FT EURO 6
€ 12.950- CF 440 MANUAL GEARBOX,INTARDER EURO6 DE LAASTE 2 TE KOOP
€ 14.250- CF 290 FA M4EN3
- CF 75.310 CF 75.310 6x2 Palfinger 18002-EH Remote Control
- XF 105.460 2 diesel tanken
€ 11.250- 1344-2.47 INCL. SPER
- ZF12AS 2541 TD IT
- 1867005 // VOORMODULEN ABS DAF CF XF EURO 6
- 2104395 ACHTER WIELNAAF DAF XG 480 EURO 6 MODEL 2023 R+L
- CF 320 - 118 820 KM
€ 68.900- D1787927UP
€ 600- CF 85.410 8x4 Kipper (Bordmatic) + HIAB 211 EP- 3 DUO
€ 39.900- XF 105.460 SPACECAB WITH KIPPER HYDRAULIC (ZF16 MANUAL ...
€ 10.800- CF FTG CF 85.410 EURO 5
€ 14.950- XF 440 SSC 4X2 EURO 6 LOW DECK
€ 16.950- XF 105.460 SSC 6X2 EURO 5
€ 17.950- CF 75 cf250 geesink gpmIII
€ 15.750- XF 510 HAAKARM MANUEL EURO 6 339TKM
- CF 480 EURO 6, Retarder, Hydraulic
€ 18.900- CF 85.410 FAQ ATe 8X2 PTO + COMPRESSOR FULL ADR (ALL CL...
€ 24.750- XF 460 FT SSC / Lowdeck / Retarder / NL Truck / APK-TÜV
€ 12.350- 1347-2.80 INCL. SPER
- 1747137 EBS MODULEN DAF CF XF EURO 6
- ZF12AS 2130 TD
- MX-355-H2 480/EURO-6
- LF 280 EURO 6
€ 17.900- 105 XF 460 6x2, EURO 5 ATE, Retarder
€ 15.900- CF 410 4x2 Standkachel + Koelkast
€ 24.500- 2100
- XF 440 FT SSC 4X2 EURO 6
€ 14.950- XD 450 FAN
€ 255.000- XF106 1454123 RADIATEUR EURO 6
- XF105.410 Steel/Air - Automatic - Spoilers
€ 17.400- D2232836UP
- XF 105.410 EEV Ate ENGINE FULL ADR (ALL CLASSES) PTO + ...
€ 11.750- XF 460 FT SSC / Lowdeck / Euro 6 / NL Truck / 2 Tanks
€ 11.450- XF106 SPACECAB
- 1798458// KOPLAMP RING DAF CF EURO 6
- TANDEMSTEL DAF
€ 5.500- XF 510 + Intarder
€ 21.850- 106 XF 480 EURO 6
€ 22.800- XF 460 XF 460 4x2 2013
- CF 460 EURO 6
€ 16.900- XF 480 FT SSC Euro6 Intarder
Een prototype werd in 1938 van een amfibisch voertuig gepresenteerd, met vierwielbesturing. In 1949 begon Hub samen met zijn jongere broer Wim de Automobiel Fabriek, die zich toelegde op de productie van vrachtwagens. In 1953 wilde men ook personenauto’s gaan maken. In februari 1958 rolde de eerste DAF met tweecilinder-viertaktmotor en Variomatic-versnellingsbak van de band.
Hoewel voor de oorlog al voorzichtig met trucks op basis van Ford begonnen werd, werd pas na de oorlog werkelijk een eigen vrachtwagenproductie opgezet. Men begon met de A30, A50 en de bestelwagen A10. De eerste trucks waren uitgerust met Leyland- en Perkins-motoren.
DAF verbaasde in 1963 de wereld met de 2600, de eerste moderne truck, die alle op dat moment in productie zijnde trucks vooroorlogs deed lijken. In 1968 werd een kantelcabine geïntroduceerd. Deze cabine was zo bijzonder omdat men door het bouwdoossysteem met een beperkt aantal componenten een groot aantal verschillende cabines kon bouwen, van lichte distributietrucks tot internationale transporttrucks.
De jaren zeventig werden ingegaan met goede moed: op dat moment dacht men dat het grootste probleem het vinden van goed gekwalificeerd personeel was. Er braken moeilijke tijden aan en de personenwagendivisie werd overgedragen aan Volvo. De truckproductie bleef echter en werd opgenomen in International Harvester. IH had ook Atkinson en Pegaso onder haar vleugels. Het uitblijven van investeringen onder IH deed DAF besluiten uit de combinatie te stappen.
De vrachtwagendivisie bleef zelfstandig en nam in 1987 de vrachtwagendivisie van British Leyland over. In 1993 echter ging DAF failliet, maar werd in afgeslankte vorm doorgestart als DAF Trucks N.V. In 1996 werd het bedrijf overgenomen door het Amerikaanse Paccar.