- MIDLUM 220+MAGYAR11500L/4COMP
€ 16.450- D180 EURO 6 RECOVERY WINCH REMOTE TUV 02/2025
€ 28.950- Midlum 270 EURO 5
€ 9.900- MIDLUM 220DCI+CITERNE 11000L/4COMP
€ 12.750- Kerax 320 6x4 FULL STEEL CHASSIS (MANUAL GEARBOX / FULL...
€ 14.200- Midlum 220 17108 Liter, LPG GPL, Gastank, Steel suspension
€ 14.900- Kerax 400 ( LAMES / POMPE MANUELLE / 8X4)
€ 17.750- MIDLUM 180 DCI
€ 7.450- Midlum 210 17423 Liter, LPG GPL, Gastank, Steel suspension
€ 14.900- Kerax 410 Dxi 8x4, Stetter, 8 M3, Manual, Steel Suspension
€ 17.800- R 340 Steel suspension, Manual, Telma
€ 11.900- Lander 410 Dxi 8x4, Cifa, 9 M3, Steel Suspension
€ 19.900- Premium 260 ADR 4X2 EURO 5 EEV TANKWAGEN - 4 CHAMBERS -...
€ 24.950- T 440 EURO 6, Retarder, BDF
€ 13.900- Kerax 410 Dxi 8x4, Cifa, 9 M3, Steel Suspension
€ 19.900- MIDLIM 210 DCI - BUCHER SHÖRLING 6000
€ 9.850- MIDLUM 220 DXI NL Truck - APK/TUV 09-2024 - Manual - Lift
€ 10.900- Premium 380 Dxi EURO 5, Retarder
€ 6.900- Premium 370 Dxi FUEL, 6x2, 20600 Liter, 6 Comp, Retarde...
€ 21.900- Premium 270 4X2 ADR - 13.000L - 4 CHAMBERS - MANUAL
€ 24.950- Kerax 410 Dxi 8x4, Cifa, 9 M3, Steel Suspension
€ 19.900- T 480 EURO 6, Retarder, BDF
€ 34.900- PREMIUM 340DXI+E5+HAYON
€ 12.900- Midlum 220 FUEL, 7000 Liter, 3 Comp, Manual
€ 9.900- Premium 460 6X2 + HIAB 422 E-8 + REMOTE CONTROL
€ 59.750- Midlum 180 dxi EURO 5 EEV, Manual, Steel Suspension
€ 8.900- Premium 250 FUEL, 13455 Liter, 4 Comp, Manual, EURO 2
€ 12.900- Premium EURO 5, Palfinger, Remote
€ 17.900- Midlum 210 14990 Liter, LPG GPL, Gastank, Steel suspension
€ 12.900- C 430 8x4, EURO 6, Liebherr, Mixer Pump, 9 M3
€ 59.800Het goederenvervoer wordt voor een groot deel verzorgd door transportbedrijven met een middel tot groot wagenpark van vrachtauto/vrachtwagens. De vrachtwagen(minimum gewicht 3,5 ton) wordt gebruikt voor het vervoeren van diverse pakketten, bouwmaterialen maar uiteraard ook voor de consumptiegoederen waar altijd koel en vriestransport voor wordt ingezet. Ook voor (nieuw)bouw, verhuizingen en transport van personenauto’s worden de daarvoor bestemde vrachtwagens ingezet.
In 1898 ziet de eerste echte moderne vrachtwagen het levenslicht en rolt de fabriek uit bij Gottlieb Daimler, 15 jaar nadat de explosiemotor wordt uitgevonden en is ontwikkeld.
De vrachtwagen is altijd uitgevoerd met groot (diesel) motorblok, assen, chassis en een cabine met of zonder slaapplaats. Op de diverse chassis kunnen allerlei carrosserieën worden gezet zoals de gebruikelijke laadbak maar ook een plateau, een tank (food & non-food) en een dichte bakwagen.
De bestuurder van een vrachtwagen bezit een rijbewijs in de categorie C/C1 of CE/C1E en dient de verkeerregels nauwlettend in de gaten te houden n op te volgen, dit om (ernstige) ongelukken te voorkomen.
De ontwikkeling van de vrachtwagen heeft in de laatste decennia een grote vlucht genomen als het gaat om dubbele wielen en assen, de turbo dieselmotoren, en de evolutie van de remsystemen zoals ESP, ABS ASR en elektromagnetische en hydraulische retarders. De vrachtwagen fabrikanten zijn er tevens in geslaagd om de diverse transmissies, schakel en automatisch/powershift te verbeteren. Daarnaast is het brandstofverbruik de uitstoot van fijnstof een hot item en voldoet dankzij EGR en SCR iedere vrachtwagen aan de strenge Europese uitstootnormen.
De toonaangevende vrachtwagen merken welke u bij Trucktrader op de site vindt zijn Volvo, Scania, DAF trucks, Mercedes Benz, MAN AG, Iveco en Renault Trucks.